30 let izkušenj na področju vulkanizerskih storitev, avtooptike, vrhunska oprema, strokovna usposobljenost in množica zadovoljnih strank potrjuje našo kvaliteto in nas uvršča med najboljše vulkanizerje v Sloveniji. Naše vodilo sta konkurenčnost in kakovost, kar dokazujejo pridobljeni certifikati.
Pri nas so na razpolago 4 montažne linije, avtooptika in popravilo platišč. Delavnice so opremljene z najsodobnejšimi napravami, da zadovoljimo tudi najzahtevnejše kupce. Čakalna doba zato nikoli ni predolga.
Letna pnevmatika
To je temperatura, pri kateri vaše zimske pnevmatike izgubijo svoje lastnosti in oprijem.
Ustrezno izberite svoje letne pnevmatike
Letne pnevmatike je mogoče uporabljati skozi celo leto, in sicer od takrat, ko vam vaše vozilo ali geografska lega vašega področja to omogočata. Pnevmatike ohranijo svoje lastnosti nad temperaturo 7 °C.
Svetujemo vam, da se zgledujete po napotkih za pnevmatike in tako bolje opredelite kakovost letnih pnevmatik glede na svoje potrebe in pričakovanja:
- oprijem cestišča
- zavorna razdalja
- hrupnost in udobje pri vožnji
Na voljo imate nekaj pojasnil, ki vam bodo v pomoč pri izbiri ustreznih pnevmatik
Energijska učinkovitost
Pnevmatike predstavljajo 20 % skupne porabe goriva zaradi upornosti pri vožnji. Če je ta vrednost previsoka, je motor posledično obremenjen zaradi pospeševanja vozila, kar pomeni dodatno porabo goriva in več izpustov CO2. Med profiloma A in G to pomeni razliko v višini 80 litrov goriva letno ob prevoženih povprečno 15.000 km.
Zaviranje na mokri podlagi
Prileganje mokremu cestišču se meri v pogojih, ki jih strogo določa evropska uredba: hitrost, višina vode, steza, zunanja temperatura. Učinek na varnost je osnovnega pomena, kajti med profiloma A in F znaša razlika v razdalji 18 metrov pri hitrosti 80 km/h.
Zunanji kotalni hrup
Kotalni hrup, ki je zelo močen nad 50 km/h, zajema velik del obremenitev, ki jih povzroča vožnja vozila. Ustrezanje stopnji zahtevnosti predpisov pomaga ohraniti okolje, prispeva pa tudi k zmanjševanju obremenitev za potnike med dolgim potovanjem.
Zimska pnevmatika
To je temperatura, pri kateri vaše letne pnevmatike izgubijo svoje lastnosti in oprijem.
Dobro izberite svoje zimske pnevmatike
Napačno jih imenujemo tudi »snežne pnevmatike«: zimske pnevmatike niso primerne za uporabo samo v snežnih razmerah, temveč se uporabljajo preprosto takrat, ko se temperatura spusti pod 7 °C. Zakaj? Zato ker tako kavčuk zimske pnevmatike ohrani svoje lastnosti pri nizki temperaturi, kar zagotavlja maksimalno prileganje hladni podlagi. Naslednja razlika zimske pnevmatike je, da ima veliko več lamel, kar prispeva k večjemu prileganju poledenelim cestiščem. Zasnovana je tudi tako, da zagotavlja stalno odtekanje vode, s čimer se omeji tveganja za splavanje. Pomembno je nadzorovati obrabo svojih zimskih pnevmatik, da se ohrani učinkovitost pogona: zglajena zimska pnevmatika izgubi svojo učinkovitost. Da zagotovite vse zmogljivosti zimske pnevmatike, je treba zamenjati vse 4 zimske pnevmatike v kompletu.
Na voljo imate nekaj pojasnil, ki vam bodo v pomoč pri izbiri ustreznih zimskih pnevmatik
Zimske pnevmatike oziroma »snežne« pnevmatike
Zimsko pnevmatiko odlikuje debela in mehka zmes kavčuka, močno oblikovana s stotinami žlebov in lamel, ki prispevajo k prileganju podlagi v poostrenih podnebnih pogojih (mraz, voda, zmrzal, sneg). Uporaba te pnevmatike v Franciji ni predpisana takrat, ko sneži (zaradi česar se je pojavilo napačno poimenovanje »snežna pnevmatika«), temveč je njena uporaba obvezna takrat, ko temperatura pade pod 7 °C, kajti letne pnevmatike v mrazu ne ohranijo vseh svojih lastnosti, kavčuk postane neprožen in tog. Pomislite torej na ustrezno opremo in preventivno poskrbite, da ne boste presenečeni ob nenadni spremembi vremena. Na voljo so tudi zimske pnevmatike za turistična vozila, vozila na 4-kolesni pogon in športna terenska vozila kakor tudi za kombije.
Pnevmatike M + S
M + S je oznaka za pnevmatike za blato in sneg (mud in snow). Pnevmatike za blato in sneg M + S so prisotne na vozilih s 4-kolesnim pogonom, vendar tudi na vozilih za turistične namene z zimskim profilom in povečano pogonsko silo za zahtevnejše terene. Kratica M + S še ne pomeni, da gre za zimsko pnevmatiko: edina oznaka, ki določa zimsko pnevmatiko, je piktogram (simbol), ki predstavlja snežinko znotraj obrisa gore.
Pnevmatike »za vse letne čase« ali vse vremenske razmere
Pnevmatika za vse letne časezdružuje lastnosti zimske pnevmatike z letno pnevmatiko, čeprav se po svoji zgradbi približuje lastnostim letne pnevmatike, pri tem pa je kavčuk debelejši in profil globlji. Prednosti tega tipa pnevmatike so preproste: ko je pnevmatika vgrajena, je ob spremembi letnih časov ni treba zamenjati, vi pa si prihranite nakup zimskih pnevmatik. Vožnja z enimi samimi pnevmatikami skozi celo leto je povsem izvedljiva, če pozimi ne načrtujete daljših, ponavljajočih se potovanj v smučarska letovišča. Verjetno je, da bo poleti njihova obraba rahlo večja od letnih pnevmatik zaradi zmesi kavčuka, ki težje prenaša visoke temperature. Ta pnevmatika torej ni pretirano draga? Glede ustrezne uporabe svojega vozila presodite sami na osnovi podnebnih pogojev v svoji pokrajini.
Pnevmatika za vse letne čase
Letne in zimske
Ustrezno izberite pnevmatike za vse letne čase
Pnevmatiko imenujemo tudi »pnevmatika za vse 4 sezone«: to je pnevmatika, ki jo uporabljamo skozi vse leto, tako poleti kot pozimi. Njena uporaba v zimskem obdobju je predpisana za regije z zmernim podnebjem oziroma tam, kjer skoraj ne beležijo debele snežne odeje.Zaradi tehnološkega napredka, ki je omogočil izdelavo zmogljivih profilov, pnevmatika za vse letne čase danes doživlja neprimerljiv uspeh pri evropskih voznikih. Posebej je cenjena zaradi svojih sposobnosti prilagajanja spremembam podnebnih pogojev, pri tem pa ohrani zmogljivosti tako na suhi kot tudi mokri in zasneženi podlagi.Pri izbiri pnevmatike za vse letne čase ne bo več treba montirati in demontirati zimskih pnevmatik ob začetku in koncu zime, kar zagotovo predstavlja udobno rešitev.
Na voljo imate nekaj pojasnil, ki vam bodo v pomoč pri izbiri ustreznih pnevmatik za vse letne čase
V čem se razlikuje od zimske pnevmatike?
Zimska pnevmatika je prepoznavna po globokih žlebovih, številnih lamelah in mehkem kavčuku, ki ne postane trd in tog, ko se temperatura spusti pod 7 °C. Pravzaprav je za zimsko pnevmatiko značilna prav ta zadnja lastnost. Pnevmatika za vse letne čase ohrani vse svoje zmogljivosti, tudi ko temperatura pade pod 7 °C, kar ji omogoča ohraniti povsem varen oprijem cestišča že v prvih zimskih dneh. Enako zmogljiva je tudi pri pogonu, prileganju in zaviranju na zasneženi podlagi, vendar so na splošno njene sposobnosti v zimskih pogojih nekoliko manjše od zmogljivosti vrhunske zimske pnevmatike. Zaradi tega pnevmatika za vse letne čase ni priporočljiva za pogosto ali izključno uporabo v gorskih območjih, kjer je priporočljiva uporaba zimske pnevmatike.
Oznaka M + S in logotip 3PMS (certifikat zimske pnevmatike)
M + S je oznaka za pnevmatike za blato in sneg (mud in snow). Kratica M + S še ne pomeni, da gre za certificirano zimsko pnevmatiko. Nekatere pnevmatike za vse letne čase so označene s to oznako. Če boste vozili v evropski državi, kjer je vgradnja zimskih pnevmatik obvezna, vam izključno ta oznaka ne bo dovoljevala vožnje v skladu s predpisi. Logotip 3PMSF (piktogram s snežinko znotraj obrisa gore) pomeni dejansko certifikacijo »zimska pnevmatika«, ki je priznana po vsej Evropi, in omogoča vožnjo v državah, kjer je uporaba zimskih pnevmatik v določenem časovnem obdobju zakonsko obvezna. Pozor: vse pnevmatike za vse letne čase nimajo certifikacije »zimska pnevmatika«.